ΕΣΥ, ΛΕΣ ΑΝΕΥΘΥΝΟ EMENA;

Eσυ που καπνίζεις από τα 14 σου για μαγκιά;

-Που η Coca Cola από το περίπτερο σε «ξεδιψούσε»;

Eσύ που όταν εμείς αθλούσασταν και η έξοδος μας ήταν το περπάτημα ή το ποδήλατο, εσένα ήταν τα McDonalds;

– Που ότι πλαστικό καρκινογόνο γαριδάκι, πατατάκι, δρακουλίνι έβγαινε, τα μασούλαγες δίχως αύριο;

Εσύ με την ζάχαρη και το γάλα στον καφέ;

-Που καταναλώνεις αγελαδινό γάλα όλο πύον, χημικά και εμβόλια από τα 3 σου;

Εσύ με τα αντηλιακά με τα καρκινογόνα και την «ηλιοθεραπεία»;

-Που έχεις πιει όλο το Βόσπορο που λέει και το άσμα, από ότι σαπιόκρασο του Lidl και μπύρες των 0,30 σεντς;

Eσύ που με ότι σάπιο κινέζικο κινητό με ακτινοβολία που αργότερα βγήκε στην δημοσιότητα ότι ήταν απαγορευτική και απλώς κουκουλώθηκε ως «αυστηροποίηση των επιτρεπόμενων ορίων», χωρίς να σου λένε ότι θα καρκινιάσεις σχεδόν σίγουρα στο μέλλον με την έκθεση που ήδη είχες;


-Που ΕΣΤΩ με την ανακοίνωση της «πανδημίας», ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ, ΔΕΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΕΣ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ;


-Eσύ που περίμενες το ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΠΑΚΙ, για να περάσει και αυτό μωρέ, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις ΤΙΠΟΤΑ εσύ ο ίδιος για πρόληψη και ενδυνάμωση σου.


Ε Σ Υ λοιπόν θα πεις Ε Μ Ε Ν Α  Ανεύθυνο;

*Εμένα που 15 χρόνια δίνω μισό μηνιάτικο σε συμπληρώματα και βιταμίνες;

*Eμένα που ακόμη και με προηγούμενο αυτοάνοσο το οποίο ΘΕΡΑΠΕΥΣΑ ΕΓΩ με τα ανωτέρω, ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΑ το Δημόσιο Σύστημα Υγείας, παρά μόνο την τσέπη μου επιβάρυνα;

*Εγώ είμαι ο ανεύθυνος, που 10 χρόνια πλήρωνα ΤΕΒΕ από την τσέπη μου χωρίς να απασχολήσω το Δημόσιο Σύστημα Υγείας ούτε με ένα ραντεβού;

Η φωτογραφία αυτή είναι τα ψώνια της ΒΔΟΜΑΔΑΣ, όχι του ΜΗΝΑ (ενδεικτικό κόστος με τις φθηνότερες τιμές της αγοράς, 250 ευρώ).


ΕΓΩ λοιπόν είμαι ο ανεύθυνος, όχι εσύ που πήγες και έκανες μια ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΓΟΝΙΔΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ!

Posted on 3 Ιουλίου, 2021, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.